Biricim benim kızımda yeni dogdugu zaman 40 i çıkana kadar öyle sesler çıkarıyordu korkuyordum hatta bir süre sonra geçti çünkü henüz çok küçük savunmasız alışmaya çalışıyor 🐣 benim bebeğim gazlı bebek değildi gazdan yapmıyordu yani kucağıma alıyordum öpüyordum