Glsmnn ben sadece aksamlari veriyorum uykuyu duzenliyo ben çok memnunum kızım 11 aylık 3 4 aydir kullaniyorum önceden 15 damla veriyodum şimdi 5 damlaya düştüm uyku rutini oturdu artık çünkü ben alın derim benim abim eski aczaci bana o önerdi ve tamamen bitkisel dedi ben hatta ben satmıyorum ama herkeze öneriyorum çevremede kaç kişi başladı bile