emziren annelerde adet düzensizliği çok normal bi durum.. hormonların dolayı hiç adet görmeyebilirsinde.. emzirmenin ileriki dönemlerinde veya emzirmeyi kestiğinde düzelir merak etme.. ben 3-4 aydır cerazette isimli doğum kontrol hapını kullanıyorum ve hiç adet görmüyorum, haptan dolayı..