arzuublm Güzel anneler hepinize kucak dolusu sevgiler benim kızım 7 aylık 2 numara mama kullanıyorum fakat elimde 1 numara mama var bunu da kullansam olur mu eşim yanlışlıkla almış iade edemedik haliyle