Cly01 2 aylık bebeğim mama+meme gidiyoruz Son 3 4 gündür beslenmeden sonra gazını çıkartırken kesik şeklinde kusuyor normal midir (mamayı direkt çıkartmıyor kesik şeklinde kusuyor)
birprensannesi__ Cly01 benimde 3 aylik hala gaz çıkarınca kusar kendini sıkınca kusar bazen yediği tüm mamayi kusar