Caglarass canım avajşna girişi altına dikiş atılıyorsa o kısmı taharet alırken elimle hissediyorum ilk doğumdan önce hatırlamıyorum belki de dikkat etmemiştim ama şimdi hissediyorum biraz daha belirgin elime değiyor hafif şişik gibi yuvarlak orda dikişte var dikiş yerleri beyaz gibi duruyor detaylı açıp bakarsam görüyorum birde kegel egzersizlerini yaparken sağ bölgem sert hissediyorum içime çekerken ya ayrıyen iç dudaklardan biri daha şişkşn oda baskı yapıyor doğum sonrası öncesi gibi değil tuhaf geliyor senin nasıl farklı geliyor ?