Ebrullii 2 aylık kolik diye adlandırılan aşırı gazı olan bir bebeğim var, sizler neler kullandınız ne işe yaradı neler yaptınız?? Lütfen yardımcı olun 🙏
Tintinhanim Ebrullii bugün arkadaşım kiraz çekirdeğinin çok rahatlattığını söyledi. Deneyeceğim. İnşallah işe yarar 🤦♀️
Cakiremine931 Ebrullii nurse harveys damla kullandım dünde nurse haryveys colex şurubunu aldım verdim memnunum bnmkide 2.5 aylık baya işe yarıyor
HappyAsLan Ebrullii ahhh ahhhhh az çekmedim çok zor çokkkkk 😢 4. Ayda atlattık bizde şuan 10 aylığız ama o ağlamalar üzerimizde huy kaldı sürekli mız mız ağlamaklı huysuz 🙈 bol bol masaj ve ayaklarını sıcak tut bide onu rahatlatıcı sesler dinlet mesela beyaz gürültü gibi bide kucağındayken bol bol poposuna vur biz öyle rahatlıkla gazımı çıkarıyoduk Allah yardımcın olsun
AyseAlyamm Ebrullii canım süpürge sesi YouTube'daki beyaz gürültü günde 4 kez 1 çay kaşığı Nurse Harveys Colex şurup kullandim düzenli şekilde pusetinin içine koyup salıncak gibi sallardik bı de canım . Çok şükür 3.ayda gaz sorunumuz azaldı .
Mukos Sizi çok iyi anlayabiliyorum çünkü Kız kardeşimin erkek çocuğunda da vardı koliklik biogaia diye bir gaz ilacı kullandı 1.ayında başladı kullandı 1ay sonra geçti şuan 3aylık kolikliği bitti
Ebrullii HappyAsLan inşaallah bizde 3. Ayında atlatırız tek duamız bu. Hemen hemen herşeyi denedik diyebilirim. Biraz daha hafiflese çocukta rahat edicek.
Eda1990 Bebek uyutucu die program war onu indir orda kolik bebek icin falan muzik war dinlet sakinlesir belki fön sesi falan her ses war dene bence bende baya ise yaradi gbi
Ebrullii Hepsini yapıyoruz ve bazen öyle ağlıyor ki katılıyor neredeyse bugün farklı bir doktora götürdük artık farklı birşeyimi var diye. Ve süt alerjisi var diyet yapıyorum herşey daha fazla zorlaşıyor.
Ebrullii 3 ayda geçer diyorlar ama daha uzun sürenlerde varmış inşaallah öyle olmaz. Baya yıpratıcı bir süreç bebeğimiz için.
AyseAlyamm Ebrullii bunlar anlık kurtarıcılar zaten canım saatini doldurana kadar sürer . Bizimde ilk başlarda akşam üstü 6 dan gece 3 e kadar sürerdi sonra 12lere 10lara düştü bu saatler .
Ebrullii AyseAlyamm evet bizimkininde saatleri değişiyor bazen sabah bazen akşam. Belli bir saati var diye yazıyor her yerde ama yok bence. 2 aydır evden çıkamıyoruz bu durumdan dolayı. Dışarı çıkınca kıyameti koparıyor.