86 günlük bebegim var. Kalbinde vsd si var şuan 6.ayda Dr ameliyat planlıyor. Bugün kontrolumuz vardı. Kilosu 4860 geldi 1 ayda 300 gr almış kilo alimimiz az dedi ama persentili çok düşük olmadığı için özel mama yazmadı. Sma kullanıyorum doğumdan beri. Aptaml denedim kusturdu tekrar sma ya geri döndük. Haftada 3 gün idrar söktürücu ilaç kullaniyoruz sadece o günler 2 kez mama veriyorum . Doktor 3 saatte bir hem emzir hemde içebildigi kdr mama ver dedi. Ameliyat için kilo alması lazım. Beni emdiginde doyuyor mamayi içmiyor. Nasıl yapmalıyım bilemedim. Bana Bi akıl verseniz. Varmi kalp hastasi bebegi olan . Benim gbi