Vera1810 Zeynoopink sakin olun bol bol dinlenin asagı da dır bebegın esi allahın izniyle ilerleyen zamanlar da yukarı çıkar. Birinci bebegım de oyle idi sonradan çıktı 26 da falan
ObirAnnnee Zeynoopink Benimde ilk 4 ay bu sorun vardı, 40+6 da geldi benim oğlan. Dikkatli olursaniz bir sorun olmaz Allah’ın izniyle.
Reyhanasya Zeynoopink bende aynı durumu yaşadım canım ağır kaldırma çok fazla yürüyüş yapma yani bNa iyi gelmiyordu bunlar 23 haftada yukarı çıktı hep Dr erken doğum dedi 40+3de doğdu kızım allahın izniyle bişey olmaz içini ferah tut
Zeynoopink Reyhanasya ayyy ne güzel darısı benim başıma inşllah çok korkuyorum canım inanki peki neyden kaynaklanıyor nasıl yukarı çıkar
alosunannesi Bol dua edin ve hareketlerinize kısıtlama getirin .. kendi yaşadığım örneği dillendirmek istemiyorum, dilerim ki her sey sizin için ve bebeğiniz için sağlıkla sonuçlansın
Reyhanasya Zeynoopink valla ben sadece dikkat ettim dinlendim doktorlar bazen abartıyor inann bana her gittiğimde erkn doğum dendi siz dikkat edin yetr inmezsede korkmayın rabbim yardımcınız olsun
Zeynoopink Vera1810 ay inşllah benim de öyle olur canım dua edin inşllah peki normal doğum mu yaptın cnaım
Zeynoopink Reyhanasya saol canım amin inşllah benim de yukarı çıkar korkuyorum birazda peki normal mi oldu doğum
Vera1810 Zeynoopink ben kendı isteğimle sezaryen oldum yanı plesenta çıkmıştı yukarı onda sıkıntı yoktu 🙏
Reyhanasya Zeynoopink ewt normal kendi sancmla pozitif Bi doğum oldu bol bol Yusuf ve Meryem suresi oku
Vera1810 Zeynoopink yok olmuyor. canım normal de oluyormuş bazen plasenta asagıda zamanla bebek büyüdükçe yukarı çıkıyor birsey yapmadım hususi bol bol dinlenin inşallah birsey olmaz Allahn izniyle
Zeynoopink ObirAnnnee inşllah canım benimde yukarı çıkar inşllah bi tane cocuk olunca insan ister istemez korkuyır
Vera1810 Zeynoopink sagolun sizinde Allah sag salim kavustursun inşallah bende suan 18 haftalık hamıleyim aynı zamanda dogcak Allah izin verirse bebişler