Bebeğim 21 günlük ve 400 gram vermişti dün.Reflusu varmis kusuyor durmadan 200 gram alabilmiş bir günlük beslemeyle.Dogum kilosuna yaklaştı böylelikle.Ben ona bakamadim diye çok uzuldum halbuki 4 doktora götürdüm ve hepsi ne dediyse yaptim.Boyle bir sorun yaşayan var mi öneri tavsiye herşey kabulum😄Not bebek 50 cc mama içiyor mama aptsmildi bebelac ettik.birde 10 dk anne sütü