umay1520
Yani kimin içtiği, kimin içmediği kimseyi ilgilendirmez dediğiniz gibi, herkese saygı duyuyoruz.. Ama oradaki bilgiler benide sıkıyor.. Çok saçma şeyler paylaşılıyor.. Saçmalık boyutunu da geçtim çevir çevir aynı şeyler.. Okumuyorum çoğu zaman.. Daha doyurucu bilgiler paylaşılabilir.. Yada ay ay bebek gelişimi paylaşılabilir.. Hafta hafta belki zor olabilir bebeklerde ama.. Ay ay çok rahat yapılabilecek birşey..