Deletedmom0099 taklit olarak alkış ve gel gel yapıyor , digoydigoydi , abuubaa dio, ben abuuba dersem hemen o da abuuba diyor mesela, baba dede meemee diyor ama anlamlı değil yani babasına baba demiyor bu heceleri söylüyor, kalabalığa ilk anda tepki verir tanımadıgının kucagına gitmekten hemen hoşlanmaz, sevmiyor ama sonra alısıp sosyalleşiyor , ısıgı da sever kuzum