Merhaba anneler başına gelen vardır diye sormak istiyorum, bilgilerinizi paylaşırsanız sevirim☘️
kızımın bir yaş kontrolü vardı dün 12+6dayız en son uc ay önce boy kilo takibi yapılmış, dün bakıldığında kilo 9.300dü, boy 72 cm, üç ayda hiç uzamamış dedi, birkaç tahlil istedi, sonuçlarına bakalım boyu uzaması için vitamin vercem onunla uzar dedi, var mı böyle bi durum yaşayan ilac kullanan 😵💫 kızım da boyu kısa kilolu bir bebekti 8.ayda kilo almamaya başladı suan kısa ve zayıf görenler 10 aylık gibi duruyor cok minik diyorlar🤦🏻♀️ neyse sağlığı yerinde olsun da önemli değil gerisi diyorum ama biyerde de insanın canı sıkılmıyor değil 😒