Erv kardeşim şeker hastası çözger raporu için başvurdu ama biz geç kalmışız 18 yaşına kadar gecerliymis ve kardeşimin 4 ay sonra 18 ine girixek. Çözger raporu hasta çocuklara engelli raporu çıkartılıyor ve birusuru şeyden yararlanabiliyorlar. Çocuğa para yatıyor hatta anneye bakıcı parası gibi. Otobüslerde ücretsiz kart gibi veya e kpss ye girme hakları var ötv siz araba hakkı alma gibi daha birçok haktan yararlanabiliyor. Internette birçok bilgi var oradan da bakabilirsiniz
Bu rapor ile amaç , çocukların sağlık , eğitim , rehabilitasyon, sosyal , ekonomik haklardan ve hizmetlerden yararlanmasını sağlamaktır.