Fatmanur1703 merhaba benim oğlum da yaklaşık yedi aylık. 180 günü doldurunca başladık. Sevmediği şeyi yemiyor zorlamiyorum. Ama hoşuna gittiginde bazen onerilen miktardan fazla veriyorum. Ağlıyor çünkü. 1 çay bardağı şeklinde belirtilen o miktarı aştığı oluyor. Kendi doktorimuz bu kurallar genel geçer, siz kendi bebeğinize göre bir yol cizeceksiniz tarzında konuşmustu. O yüzden istediğinde vermemezlik yapmıyorum. Ama bu sefer anne sütü yüzde doksan agirikli olması gereken bu döngüyü bozuyor muyum, doydugu için daha az emer mi, böylelikle sütüm de zamanla/daha erken biter mi/azalır mı diye dert ediyorum. Bu konuda bir fikriniz var mı? Bebeklerin öğün sayısı ve miktarına belirtilen kurallarda uymalı, fazlasını vermemeli miyiz?