Yasedem Bebeğim 1 haftadır kullanıyor bunu ve çok kaka yapıyor demir hapı genellikle kabız yapar bende kullandığımda öyle oldu ve koyu yeşil bi kaka kullanıpda yaşayan var mı yada bu nedenle doktorunun bıraktıtdığı
Acemianne88 Yasedem merhabalar ben 2 ay kadar kullandım ogluma herkeste kabız yapacak diye bi kural yok benim oglumu da cok tuvalete cıkattırdı şimdi nutrgen ferromixin kullanıyorum oda cıkarttırıyor tuvalete normal yani etkisi