Prettymom Uykusuzhergeceeee yer çekiminin tersine doğru emzirin diyorlar genelde galiba işe yarıyormuş bir de emzirmeden önce biraz sağın isterseniz biraz emdikten sonra sagdiginiz sütü de içirin daha iyi olur herhalde 🤔
Uykusuzhergeceeee Prettymom sağmaya vakit olmuyor ki. Önceden sağsam yine doluyor emzirmeden hemen önce sağsam emeceğim diye ortalığı ayağa kaldırıyor 😥
Uykusuzhergeceeee _ipekk18 benimki bıraktığımın 10. dkk’sı uyanıyor sanki bir şey olmuş gibi ağlıyor direkt. Kucağıma alıyorum susuyor ve uyumaya devam ediyor 🤭
Uykusuzhergeceeee asude456 bizim ki emiyor Allahtan hele o memeyi geç ver ortalığı ayağa kaldırıyor 😬
Uykusuzhergeceeee Sumeyye068 evet onu da denedim sakinliyor biraz ama gözlerini kapamıyor ve daha sonra sıkılıp ağlıyor 😪
Sumeyye068 Uykusuzhergeceeee hay Allah sizin farklı geçiyor o zaman . İnşallah em kısa sürede biter bu durum 🌸