Merhaba anneler lahusalik donemim çok stresli geçtiği için sütüm azdı 1 buçuk ay kadar günde 1 ya da 2 kere Mama kullandım sonrasinda sütüm biraz arttı bıraktık mamayi su an bebegim 3 ay 25 günlük 1 aydan fazladır vermiyorum mama ama tekrar sütüm azaldi ne yapabilirim 😔