13 aylık bir bebeğim var .Doğdu doğalı beni tüketen bir bebek .Hep onunla ilgilendim dil gelişimi, zeka gelişimi vs için . Yanlış bir şey yaptığımı düşünmüyorum ama çok yüz verirsin de tepene çıkar ya öyle mi oldu bilmiyorum. Yakamdan düşmez , hiç mutlu olmaz . Sürekli beni gezdir , beni oynat, benimle ilgilen der . Genel olarak sabırlıyım ama bazen sabrım gerçekten tükeniyor.Bir sürü oyuncak aldım.Kap ,kaşık ,kozmetik malzemeleri ne varsa döküyorum önüne hiçbir şeyle mi uğraşmaz . İşten geldim ne yemek yediriyor ne WC ye gönderiyor . İstediği olmayınca kıyametleri koparıyor.Kendime ayırabildiğim 1 dk bile yok . Hiç rahat yüzü görmeyecek miyim ben ya . Daha bunun 2 yaş sendromu var . Bazen çok daralıyorum.Düzeleceği konusunda da umutlu değilim 😖