Bayanlar hamileliğim boyunca hiç sigara içmedim çok da tiryaki değildim, öyle bir günde 1 paket içmezdim zaten.Bebeğim 4 buçuk aylık oldu ve canım çok istemeye başladı eskisi gibi saat başı emmiyoruz artık..yada az içmekle Alakası var mı?Başlamak da istemiyorum keşke hiç sigara içmemiş olsaydım hayatım boyunca 😭