Emine080921 her bebeğin bu süreci farklıdır size tavsiyem burdan bişeyler okuyarak kendinizi kodlamayın ben okudum ağlaya ağlaya elim ayağım titreye titreye gittim hastaneye sonrasında çok ağlar vs diye ama sadece uyuşturma iğnesnde 15-20 sn ağladı sonrasında hiçbir şekilde ağrı acı ağlama huzursuzluk olmadı sünnet sonrası bakımında biraz dikkatli olmak gerekiyor ilaçları düzenli kullanmak gerekiyor