Kızlar selam. Bebeğim 3.5 aylık gazlı bir bebek biraz daha eskiye göre azaldı ama önceden masaj yapıp rahatlatıyorduk gazını cıkarmak için ancak şuan izin vermiyor bacaklarını bize kitliyor resmen. Kullandığımız sab simplex gaz damlasından hep devam ettik 3×15 damla veriyorum günde doktorumuz dediği için. Şuan gündüz uykularımız sıfırlandı eskisi gibide gece uykusu yok. Gazı dan dolayı uyanıyor resmen. Aranızda sab simlex kullanıp başka damla da kullanan varmı gün içinde. Açıkçası günde 5 damla biogaia da versem faydası olur mu?