Benim kızım 9 aylık anne ,baba ,hala ve teyzeyi biliyor.Bilinçli söylüyor.Beni baya çağırıyor.Babası olunca baba diyor babasına bakarak.Babası evde yokken babasını sorunca kapıya bakıyor.Halasına çok düşkün.Ne zaman gitsek direk hala diyor yoksa evde odasına hala diye gidiyor.