ZeRonya Merhaba kizlar bebegim 4aylik yorganini ayaklariyla ittirip üstünü açıyor altta zibin ustte kollu zibin var ne yapmaliyim nasil giydirmeliyim usutmemesi için surekli üstünü ortmekten uyuyamiyorum evim sicak bu arada
Rahimesevda ZeRonya uyku tulumları var onlardan alabilirsnz oda sıcaklığına göre alın bu seferde çok kalın uyku tulumu alırsanız sık uyanmaya başlar. Wakikiden almıştım ben . Oda sıcaklığı da Max 24- 25 derece olması lazım
agns ZeRonya Aaa aynı ben sabaha kadar kaç kez örtüyorum Allah bilir uyku tulumu alım dedim bu sefer de terliycek biliyorum durmadan yan döndürüyorum öyle açamıyor fazla yüz üstü dönünce geçmiş olsun
ZeRonya Rahimesevda nasil giydiriyorsunuz peki citcitli atletin ustune mi yoksa kollu zibin falan var mi altinda
ZeRonya Ince pamuklu tulumu var picamalarinin ustune giydirsem dedim ama emzirirken sicak olur diye giydirmedim hic cikar giydir yapsam uykusu kacar diye
Rahimesevda ZeRonya oda sıcaklığına göre eğer oda çok sıcak olursa yani 25 26 derece falan o zmn hiçbirsey giydirmiyorm altına eğer 23 24 derece olursa atlet tarzı zıbın giydiriyorm bu arada benim kullandığım togg degeri 1.6