Bilmiyorum çok kararsız kaldım gerçi kendimi bildim bileli hep enfesiyonum var bebeklikten beri diyebilirim ilk çocuğumda da enfeksiyon dan dolayı erken doğum riski vardi çok şükür bsy olmadı bu seferde öyle olsun istemiyorum su içemiyorum direk istifra ediyorum ne yapicam biomiyorum