saresmami kargo kısmını kendin seçiyorsun orda var zaten hangi kargoyu seçmek istersen sana kalmış alıcı ödemeli satıcı ödemeli yaziyor kod geliyor onla götürüp kargoya veriyosun ama hemen satış olmuyor zor satış oluyor açıkçası 3 yıldır kullanıyorum 300 lira anca satışım birde ikinci el ürünlere 10 lira olsun mu diyorlar 10 lira için kargoya gitmeye değmez 😅 ama varsa güzel sıfır ürünlerin satışı iyi oluyor aliyorlar