8 ay 12 günlük oğlum ve bı kızım var 6 yaşında kziim öğlen anaokuluna gidiyor ama oğlum biberon almiyolar ek gida 3 Ogün veriyrm yarın iş basi yapmam lazım ama Cok korkuyrm annemle yan yana oturuyourz annem Bakicak ama ben sabah 6bucukta çıkıp akşam 6 da anca gelicem haftada 4 gün çalışıp 3 gün evdeyim ya ne yapicam biberon almadığı için kafam çok karisik