Oykunil evet bebecla birlikte kakası kına gibi yemyeşil oluyor normal sanırım mama kullanan bebeklerin kakası böyle oluyormuş hep SARI gördüğüm işin endişelenmiştim ben de emziriyorsanız kabız olmaz Allah’ın izniyle olacak olursa öyle kullanınız zeytinyağını ben kabız olunca vermiştim her sabah mamasına yanlış olabilir belki ama ben 3 aylıkken verdim vallahi kabız olup ağlıyor ve fitil kullanmak çok yıpratıcı oluyordu sıkıntı yaşamadık ama siz yine de kabız olmadan kullanmayınız Alalh şifa versin ama düzeliyor merak etmeyin