Fatma-1 Kızlar geçmek bilmeyen öksürük kızım 7 aylık tam bana vick sür ayağının altına demişlerdi yapanlar var mı zararlı mı acaba bu ayda ve nasıl uyguladınız öksürüğü var 1 haftadır biraz azaldı ama şimdi gündüze döndü gündüz öksürüyor akşamları rahatladı
Eso3565 Fatma-1 bizimkide 8 aylikti öksürük vardi balgam vardi duş alırken yanima aldim biraz buhar yedi kendine geldi valla o iyi geldi valla
Tess07 Fatma-1 ben büyükler için olanini suruyorm artık Cnku sürekli bronsit oksuruklu hapsuruklu basta karşı cikmstm annem söylediğinde annelern bi bileği var cidden sabah mesela oksurukliydu surdm3 çok rahatladi
Fatma-1 Angelia öyle mi yapayım ya doktora desem öksürüğü çöktü ciğerlerine inmiş mi bakabilirmiyiz desem yapar herhalde
Fatma-1 Hellolo Bizde büyüklere göre olan var kullanan var ama bilmiyorum ki kadın diyo ben yaptım birşe olmuyo diyorsa bende her bebek de aynı olmazdır ya kızıma dokunur diyorum bana pimpirikli diyorlar
Angelia Fatma-1 sonuç olarak öksürüğü var herhalde bakar. Ya da özele götürüyorsan numarası vardır ona yaz. Kafana göre insanların deyimine göre bebeğine hiç bir şey verme
Fatma-1 Angelia Devlete götüyoruz şuanlık doktorumuzu değiştirilecektik aslında kızımın hırıltısı öksürüğü var zaten adam birşeyi yok deyip ilaç veriyor geçmiyor ama grip diyo sürekli
Hellolo Fatma-1 yok kullanma sen benekler için olanını al eczanelerde var canım rahatlatır çok bebeğini çok geçmiş olsun
Angelia Fatma-1 bizim kullandığımız şurubu kullanabilirsin o zaman. Çünkü tamamen bitkisel ürün ve yan etkisi yok. Ama yine de doktora götürüp ona sorman daha iyi olur
Fatma-1 Angelia öksürüğü ve hırıltısı var burnu tıkalı geceleri nefes alamıyoruz sürekli derim zaten olay bunlardan ibaret bana dediler götür kız çok öksürüyor ciğerine mi indi falan dediler korktum açıkçası eşim de akşam acile gidip gösterelim baksınlar yapmazlarsada ve sonuç bulamazsak zaten kontrol zamanı geliyor özele gideriz aylardır çekiyor kız burun tıkanıklığını dedi bakalım bu bebeler hasta olmasın ya
Fatma-1 Tess07 Tamam arkadaşımın bebeği de bu şekil miş vick sürmüş iyi olmuş birde ağzının alt kısmına yani badsin boğaz kısmına sürüyormuş kokusun burnuna diye