Kızlar selam. 3 aylık kızım emzik tutmadı, cok emzik aldım denedim ama yok. 3 ay sonra işe başlıycam biberona alıştırayım dedim iki biberon denedim fakat yine almıyor cocuk resmen biberon ağzına gelince emme refleksini unutmuş gbii davranıyor ve sinirleniyor ağlıyor napıcağımı şaşırdım nasıl alıştırırıımm lütfen başına gelen varsa yazsınn 😞😞🥲