Sardunya21 Bebeğimin kilo alımı yavaş 4 aylık sanırım ataktan gün içerisinde çok çok ağlıyor annem aldığı bir gramı da veriyor böyle kendini yırtarak diyor sürekli😅 bana mantıklı gelmiyor ama sizce doğru mu bu böyle bir şey var mı ?
esraeerdogann Sardunya21 öyle bişey oldugunu düşünmüyorum bebeğim 10 aylık hala mızmız ağlar ama kilosu gayet güzel maşallah ☺️
Tuba Sardunya21 oğlum 3 yaşında ve doğduğundan beri her gün ağlıyor hatta bazı günler saatlerce ağladığı oluyor (ilk yaşına basana kadar her gün öyleydi, üstelik kolik bir bebekti). Kilosu ama ona rağmen hep iyidi hiç az değildi veya kilo vermezdi🤷🏼♀️😅
mervemir- Sardunya21 banada ağlayan çocuk büyür kilo alır diyorlar 😅😅 sebebidir her ağladığında meme verip emziriyoruz ya öyle daha çok emdiği için kilo alırmış 🤷😅😅
Muhasebeciana Sardunya21 oyle bir sey olsa benim kizim 1 deri 1 kemik olur 😃😃 akliniza gelebilcek herseye agliyor 17 aydan selamlar 😃😃