Ksmt-7878 Merhaba arkadaşlar oğlum 1.5 yaşında süt icirmek istiyorum ama kesinlikle içmiyo neler yapabilirim acaba bu arada çok iştahsız bı çocuk bana akıl verin nolluur 😔😔
Prlkcansu Ksmt-7878 süt çok yararlı bir şey değil ki illa süt içecek diye bir şey yok yoğurt yesin kefir içsin daha faydalı yani
Nesizade Ksmt-7878 içine nesguik cocopops koyuyorum öyle biraz içiyor yoksa benimki de içmiyor bazen de cicibebe koyuyorum yanında kaseye de süt oyunla içine kırıp karıştırıyor yiyo öyle