Biz 6. Ayımıza girmek üzereyiz ,3.5 aylıkken felan yanaklarda kuşatma şikayeti ile doktora başvurduk kandan test yaptılar süte alerjisi çıktı sadece anne sütü ile beslendiği için ben o günden beri sıkı diyetteyim içinde süt olan hiç bir şey tüketmiyorum paketli aldığımız her ürünün içindekiler kısmını okuyoruz mesela tavuk bulyonda bile süt var çok zor bir süreç ama alışıyor insan bir süre sonra , bizim geçen ay kuşattıklarımız devam etti ve egzamaya döndü şuan bir krem kullanıyoruz geçti ama deriden alerji testi de yaptıracaz başka bir şeye de alerjisi olabileceğini söyledi doktor , üzülmeyin zor süreç ama alışıyorsunuz