Anlatin bakalim birbirimize fikir olsun ☺️
• ben kenarda kösede ne bulursam hemen kumparaya atiyorum.
• bozuk para kesinlikle harcamam hep kagit para bozdururum alisveriste, birinen bozuk paralari kumparaya atarim.
•yarim gram parasini biriktirdigim an hemen gider altin alirim ki, elimde ki nakiti harcamiyim.
• esim de aylik maastan 200-300 tl veriyor kenara koymak icin.
• kullanmadigimiz elektroniklerin fisini cekiyorum tv & internet haric
• camasir-bulasik makinasini elimden geldigince gece calistiriyorum.
• ütü coook nadir kullaniyorum.
• kombi su derecesi 47 de ayarli, petekler icin 55de ayarli, günesli havada petekleri komple kapatiyorum. Cok soguk havalarda (bizim burda -15 dereceye kadar düsüyoe kisin bazen) 70de yakiyoruz.