Aysecikk3 oglum 15 aylikti bende ilk adetimi oldugumda. kan vermistim hormonlarima bakmislardi ve usg ile alttan muane etmislerdi yumurtaliklarima bakmak adina. kanda prolaktin degerim yuksek cikinca normal karsilanmisti bebegimi emzirmeden kesince duzene girecegini soylemisti 12 aylikken ama ben 15inci ayda kendiligimden oldum. oglum 22 aylikken 2inci cocuguma gebe kaldim duzene girmemisti kazara oldu olsun basim ustune. yani belki baska bi sorunun vardir yada normaldir biz bilemeyiz istersen bi muane ol canim sevgiler😘