Emeel Kızlar Ramazan yaklaştı biliyorsunuz. Geçen sene hamileydim tutamadım ilk aylardaydı bu senede bebeğim 6 aylık çok sık emiyor saat başı ek gıdaya başladık çok az yiyor bazen reddetiyor tek istediği emmek göğsümü gördüğü an ağlıyor yakamı tutuyor şaşırıyorum bazen. Gerçekten de çok tutmak istiyorum bu sene. Nasıl yaptınız bana yardımcı olun lütfen. Çok sık emzirdiğim için sabah 9 gibi miğdem bulanıyor çok acıkıyorum. Su içmesem boğazım kuruyor ağrıyor.. sütüm bebeğime yetiyor o konuda çok rahatım çok şükür ama aç kalınca ben kendimi iyi hissetmiyorum siz nasıl yapıyorsunuz. İlk gün denicem İnşallah çok merak ediyorum..
Duyulurum Emeel deneyin bakalım nasıl olacak. 7 aylık falandı geçen sene çok sık emerdi iftardan önce bile emzirdim ama bir zorluk ya da sütte azalma yaşamadım. Herkeste aynı olmaz tabi.
Kereminannesiii Emeel deneyerek gözlemleyebilirsiniz. Benim oğlumda 7-8 aylıktı oruç tuttuğum zaman. Ek gıda da yemiyordu. Rabbim kolaylık verdi hem emzirdim hem oruç tuttum.
Nursimababy Emeel benimkide ramazanda 4 aylık oluyor ve sadece emiyor ve tutup tutmamak arasında kararsızım bi yandan başta dene yapabilirsen devam edersin diyo bi yandanda ya sütüm azalırsa diye korkuyorum
luciferrr Emeel emzirirken tutmak zorunda değilsin 1 yaşa kadar orucu kaza yapabilirsin dene eğer tutamazsan tutma
1234___ Allahın verdiği cana işkence etme hakkımız yok. Eğer hasta olacağınız biliyorsanız tutmayın, bunu doktorlarda söylüyor, hocalar da.
Emeel 1234___ işkence etmem zaten baktım olmuyor tutmam ama denemek istiyorum sık sık emziren anneler varsa benim gibi nasıl yapıyorlar merak ediyorum
lunamilaa Bende çok merak ediyorum gğnde nerdeyse 5 6 kere bişeyler yiyorum emzirdikçe acıkıyorum ilk gün bende denicem bakalım nasıl olucak
Emeel lunamilaa bende öyleyim . Çok fazla yiyorum en çokta su içiyorum gece emzirdiğimde bozağım kuruyo su içmeye kalkıyorum gün boyuda öyle. İnşallah hepimiz için iyi geçer bende denicem ilk gün
Duyulurum Emeel normal zamanda tuttuğum oruçtan farkı yoktu hatta daha kolaydı. Çünkü Normalde çok iş yapmazdım oruçluyken ama bebekle oturmak imkansız. Annelik gücü geliyor sanırım. Ama iftarda ve sahurda güzel yiyordum ihmal etmiyordum su tüketimimi de