Zehrahuma merhaba ,su kakasını yapma olayına çözüm buldunuz mu,? Bana bidkirim gelmemiş,yazınızı tesadüfen gördüm. Bizim durum şöyle, emerken ayajalrini itiyor, inliyor,çığlık atıyor,başlıyor ağlamaya,kıpkırmızı oluyor o kadar çok ağlıyor ki.hemen gogusumden alıp oturur pozisyonda koltuğa veya anakucagina koyuyorum yapıyor. Ama neden bu ağlama o bu var bilmiyorm. Ama heo kaka zamani oluyor bu. Doktor önce gaz dedi,sonra reflü,sonra da laktoz sindirimi sorun dedi ama damla ise yaramadi.