Meryem25 peki başını tutuyormu kucagında dik bi şeklde sallanmdan kontrol ediyormu.. bnmkide 27 mart doğumlu başını tutmuyor ama sırt üstü elinden tutunca kaldıyor kafasını. Bnde kafasını tutulmadığı için endişeliyim. Norolojiye götrmedim ama çocuk doktoru norml dedi bide 3 hafta erken doğduğu için daha 1 ay zamanı var dedi. Sizdede erkn doğma durumu var mı? Elinden tutuncamı kaldırmıyo