Mrvts Oğlum 18 aylık ve ön bıngıldağı hala kapanmadi cumartesi günü doktor kontrolümüz var ama aynı şekilde olan var mı? varsa herhangi bir sorun oluştu mu? ne zaman kapandı ? Bunları merak ediyorum bilgi verebilir misiniz canım anneler 🌸
Mrvts Moon8540 @Barlasb10 yani bizim baya açıktı d vitamini alt sınırda çıktı 3 hafta boyunca kullandık yarı yarıya küçüldü ama bir aydır sabit kaldı tekrar siz baktirdiniz mi hiç
Barlasb10 2 yaşına kadar kapanmasını bekleyelim diyo doktoru 2×2 kaldı oğlumunda daha 6 ay var kapanacağını düşünüyorum
Barlasb10 Ayında bakılacak tekrar ama elimle ölçüyorum doktoru bazen istiyor 2 parmağa 2 parmak kalmış 1 ay önce 2 parmağa 3 parmaktı
Mrvts Barlasb10 aynen bende parmağımla ölçüyorum 1.5 parmağa 2.5 gibi bizim de teşekkür ederim inşallah en kısa sürede düzelir