YorgunAnne6 merhaba, benim kızımında silik otizm teşhisi var. yorumlarınızdan anladığım kadarıyla oldukça üzgünsünüz. haklı olarak tabii.
inanın bende ilk teşhis aldığımızda çok kötü haldeydim, geceleri kalkıp gözlerim şişene kadar ağlıyordum. ama şuan eğitimle ve tvyi kapatarak 1 ayda o kadar ilerledik ki çok çok mutluyum.
bunun için lütfen kendinizi de evladınızı da suçlamayın, hayatı kendinize zehir etmeyin. kabullenmesi zor biliyorum hiç kolay değil. ama çocuğunuzla birlikte aşacağınız engelleri gördükçe daha da güçleneceksiniz.
onun size şuan çok ihtiyacı var, umarım en kısa sürede çok yol katedeceksiniz 🌸