Gulay-37 Emziriyorum ve doğumdan sonra iki kez adet oldum ondan sonra bi daha olmadım normal mi acaba
Aliaslan1 Gulay-37 ben de yeni oldum 3 ay 12 günlük oğlum ilk kes regl oldum emzirdiğin sürece düzenli olmazmış zaten öyle biliyorum.