Merhaba anneler 2 aylık anneyim kızımın kabızlık ve gaz problemi için anne sütü yanında aptamil conformil kullanıyorduk.Ancak 2 gün önce öğrendik ki kızımda süt alerjisi varmış ve raporlu mamaya geçmek zorunda kaldık.Elimde 3 kutu mama var.Satıyorum ilgilenirseniz daha uyguna vereceğim.