biberonmamasi Saçlarımı yaktı kuaför ve boya olmayan saçımı yaktı doğal saçlarım gitti saçım kopuyor elimde kalıyor nereye nasıl şikayet edebilirim nasıl dava açabilirim
Deletedmom_73 biberonmamasi Bir bilgim yok ama kuaförler odasına şikayet ediliyor galiba ama nasıl dava açılır bilmiyorum