Minnakelifim03 çocuğun oyuncaklarına kızmamalı ya bizimde hiçbir zaman toplu olmaz ki toplasam bile 2dk ya aynı.
Onun dışında gece bebegim uyuyunca hemen mutfağı toparlar ocak tezgah genelde sık sık alt dolap kapaklarını, buzdolabı, bulaşık m. silerim sürekli su lekesi oluyor. Varsa çamaşırları katlar yerleştirir evi toplu bırakıp uyurum sabah da kahvaltıdan sonra hemen toz alır evi silip süpürürüm. Oğlum uyuyunca yada uyandiginda günün 2.yarisinda yemek işini hallederim.
En önemlisi evi toplu bırakıp uyumak benim için yoksa gün içinde işin içinden çıkmak daha zor oluyor bebekle