Kızım 1 yaşını geçti ve beni artık çok yoruyor hiç bi şey onu mutlu etmiyor surekli beni yanında istiyor tuvalete gidiyorum agliyor yemek yapıyorum agliyor su bile icemez hale geldim tek bakıyorum ve bu beni çok yıpratıyor bebeği böyle olan var mı gerçekten çok yoruldum artık