Beyzanur
Beyzanur bebeğiniz sadece anne sütü mü alıyor? ( mamalarda k vit oluyormuş ama anne sütünden geçmiyor) Bebişlerde k vitamini eksikliği oluyor, o da pıhtılaşmada rol aldığı için bu durumlarda k vit yapıyorlar, benim doktorum risk almamaktan yanaydı, bir kez olduğu halde yaptırdık. Risk almayın derim ben de