bu aralar kafayı yemek üzereyim. asla uyumak istemiyor sesi kırılana kadar çığlık atıyor ağlıyor kıyamet kopuyor evde . en son bağırmaktan yorulup uyuyor. bu ayın getirdiği bi özellik mi yoksa bisey mi oluyor acaba . ve beslenmekte istemiyor gibi maması mutlaka biberonda kalıyor