baby-mom 13 pro kullanıyorum, eşim 13 kullanıyor, ikisi arasında fark var mı dersen bence çok yok. Sinema modunda çekim ve bebe mavisi rengi dışında bi ekstrası yok. Bende 13 alsamm olurmuş yani. Androidler zamanla yavaşlar ve donmalar yapar. İphone ise her daim ilk günkü gibi çalışır☺️