Aslhsnnsn Kızlar bebeğimin göz randevusu varmış bugün saat 9 sa uyuyakalmışım 😢😢😢😢 devlete randevu almıştık şu an gerçekten bulmak çok zor randevu saati geçti şimdi gitsem alırlar mı /(
Deletedmom_20 Aslhsnnsn rica etsen belki alırlar aslında doktora bağlı bazısı yardımcı oluyor bazısı tekrar al diyor
Deletedmom454 Aslhsnnsn Genelde alıyolar problem etmiyolar bizim burda ama yine de bi arayıp sor istiyosan
Epifenomen-gkc Aslhsnnsn genelde öğleden sonraya bırakıp en sona atıyorlar diye biliyorum yine de bence şansınızı deneyin randevu bulamıyorsanız
Neslihan-55 Aslhsnnsn bebeğim huysuzlandi durmadi dersin rica et burda bebek diye biraz daha ilgili davranıyorlar
anayimbenn Aslhsnnsn alıyorlar ben gittim sonuçta çocuklu anneyiz alırlar canım hiç geç kaldım bile deme sıranı al bekle sadece doktor kapısına vur ismini hatırlat alırlar