Tazeanne35 Kızlar merhaba eşimle ıphone 12 kullanıyoruz eşim işe alarm ile uyanıyor ama çocuk yanımızda yatıyor alarm çalınca kalkıyor çocukta biz alarmın sesini ayarlamayı veya sadece titreşim moduna almayı beceremedik nasıl oluyor acaba
Deletedmom_52 Tazeanne35 öncelikle telefonunuzun zil sesi ayarlarında sessizdeyken titresin diye bi şık var onu aktif hale getirin. Sonra alarmk kurduğunuz yerde ses kısmında en aşağıda ses yok veya sessiz gibi bişey yazması lazım onu aktif hale getirin. Telefonunun sessizdeyken ve alarm caldıgında sadece titreşim olcaktır